2012. február 2., csütörtök

i'm bored, avagy egy újabb kérdőív.

 unalom magasfokon.
1 : Milyen színű a tolltartóm? fekete bőr.
2 : Van-e testvérem? nincs, és nem is lesz.
3 : Fókusz vagy Aktív? ValóVilág b+ -.-"
4 : Mi a kedvenc játékom? pff.. nem tudom megnevezni.
5 : Kapcsolatban vagyok? igen.. :$
6 : Boldog vagyok? egenn.
7 : Csalódtam már valakiben? sokszor.
8 : Volt már lelkiismeret furdalásom? kinek nem, most komolyan?
9 : Kedvenc számom? 26. fantázia, születésem napja.
10 : Kedvenc színem? fekete,kék
11 : Milyen zenét hallgattam utoljára? OneRepublic - Secrets
12 : Facebook vagy Myvip? Fééészbúúk.
13 : Elégedett vagyok magammal? soso
14 : Van kutyám? kispapucs *-*
15 : Van piercingem? nincs és nem is lesz..
16 : Van tetkóm? nincs és nem is lesz. talán néha egy henna.
17 : Tél vagy nyár? sunshine, beach foreveer .
18 : Tavasz vagy ősz? szülinap (tavasz)
19 : Van olyan ember akit utálok? nem egy..
20 : Milyen színű a szemem? barna.
21 : Mi a hobbim? lovaglás, rajz, netezés, stb.
22 : Mi a kedvenc mesém? tudom, hogy dedós, de szeretem a rajzfilmeket. azon belül meg talán a Mulan 1-2 és a Kung fu Panda 1-2
23 : Dohányzom? 12 évesen? -.-" perszeeee....
24 : Milyen színű a hajam? kaméleon (világosbarna/szőke)
25 : Mikor van a névnapom? nézd meg a naptárba (de csak hogy mindenki túlélje, március 20)
26 : Mikor van a születésnapom? közöd? ><" nem mondom meg :P
27 : Melyik a kedvenc csokim? Milkaa fever *-*
28 : Van házi állatom? volt egy kutyás kérdés, szóval van..
29 : Kedvenc film? hmm. Ünneprontók ünnepe, Neveletlen hercegnő 1-2
30 : Féltékeny típus vagyok? az első kapcsolatom elején nem tudom megmondani. de aggódó az vagyok.
31 : Haragtartó vagyok? nagyon túlságosan nem.
32 : Legjobb barátnőm neve? értelmetlen, mert mindenkivel más témákat beszélek meg. ><"
33 : Hiányzik most valaki? igen. két valaki.
34 : Milyen színű telefonom van? lila.
35 : Kedvenc parfümöm neve? Avril Lavigne - Wild Rose
36 : Egy gyermeteg titkom? (ez már megint milyen? ><" áruljam el? :'D )
37 : Legelső versem? Lovas by: Me
38 : Legelső versem címe? Lovas
39 : Kedvenc piám /alkohol/? kóla fever (nálam olyan hatású) amúgy nem iszom.
40 : Melyik színtől ráz ki a hideg? libafoszöld :'D
41 : Babonás vagyok? néha. de nem hiszek a világvége 2012 sztájlban.
42 : Kiért vagy kikért ölnék? barátaim, barátom, Büszkém..

43 : Számítógépem van vagy laptopom? laptop, mostr is arról írok.
44 : Miért készült a Facebook oldal? mi vagyok én, gépfüggő (az egy dolog, de azért még nem tudom)
45 : Igazi keresztnevem kezdőbetűje? D/K (ahogy tetszik)
46 : Szeretem az ékszereket? ha nem túl csicsásak.
47 : Kedvenc ételem? pizzaa.
48 :Tettem már olyat mérgembe amit megbántam? igen. sokszor. de ki nem?
49 : Hogy hívják a kutyámat? fantáziadús, ötletes és találó: Picúr.
50 : Milyen fajta kutyám van? Törpeméretű szobacirkáló, havanese.
51 : Milyen fajta kutyát szeretnék még? Husky, Berni pásztor, golden retriver, vagy valamilyen nagy fajta (amúgy minek ez a sok kérdés a kutyákról?)
52 : Lesz-e könyv a verseimből? majd az idő meghozza, de akkor inkább a regényemből lehetne.
53 : Van szakmám? nincs. tanuló.
54 : Hogy szoktak becézni? Lord Woldemortné Katherine Devil'Princess Leila Buborékhercegnő HabcsókMacsek Ripper'Idiótané Salvatore a teljes és becsületes nevem.
55 : Nagyon jó barátnő akit a Facebookon ismertem meg? van.
56 : Melyik ország a kedvencem? U.S.A, Kanada, Franciaország..
57 : Mitől félek? pókok, dögöljetek meg.
58 : Telefonról is Facebookozok? attól függ. ha nincs net.
59 : Milyen internetem van? t...
60 : Mikor van a születés napom? volt már ilyen kérdés ><"
62 : Milyen ételt nem szeretek? sóska ill. répa.
63 : Van olyan állat amitől félek? az a nyolc lábú "kis" szörnyeteg...
64 : Kedvenc virágom? rózsa, orchidea
65 : Kedvenc fiú nevem? János :3
66 : Kedvenc lány nevem? sajátom.
67 : Milyen embereket ítélek el? esettől függ
68 : Szeretem a horror filmeket? öhm.. nem. talán a thriller az én műfajom.
69 : Hiszek a szellemekbe? amióta van egy visszatérő rémálmom igen.
70 : Ért már olyan tragédia amit sose felejtek el? amikor apát meg kellett műteni..
71 : Gyerekkoromba kitől vagy mitől féltem nagyon? a hentestől a közeli CBA-ban (most nevessetek ki, de ez van)
72 : Van olyan ember aki tudja ki is valójában a Lélekszorító? a mi?
73 : Minden nap iszok kávét? nem, de kakaót igen.
74 : Ha milliomos lennék mit kezdenék a pénzel? először is: megvenném Büszkét. másodszor: kifizetnék dolgokat. harmadszor: semmi közöd a továbbiakhoz.
75 : A külső vagy a belső számít nekem? is-is. az illető legyen ápolt és ne úgy nézzen ki mint egy ****** amúgy a belső
76 : Mit nézek meg legelőször egy lányon? öhh. én is az vagyok. de talán az arckifejezését.
77: Kit tisztelek a legjobban Facebook ismerőseim körül? 1400-ból most válaszzam ki? 
78 : Ha bajban vagy segítenék úgy, hogy nem is ismerlek? ha nagyon nagy baj.
79 : Szoktam káromkodni? igen, bocsesz. de próbálom modorálni magam.
80 : Szoktam sminkelni? hogy ne nézzek ki zombinak reggel. (néha)
81 : Szerintem mi a legfontosabb ezen a világon? lovak, szerelem, barátok. facebook (ez most csak vicc volt)
82 : Szerintem mi a legszörnyűbb dolog ezen a világon? az iskola, valamint a nagy, szőrös pókok
83 : Hányas tanuló voltam a suliba? 4-5 kb.
84 : Nap vagy Hold? Hold.
85 : Játszok vagy játszottam már valamilyen hangszeren? 3.-ban furulyáztam.
86 : Jártam vagy járok e valamilyen táncra? egyszer régen aerobikoztam és egyszer még hip-hop-oztam is, valamint a suliban farsangra twist és rock 'n' roll.
87 : Gondolkodtam már azon, hogy törlöm a Facebook profilom? meg is volt párszor.
88 : Kivel vagy kikkel töltöttem a a karácsonyt? szeretteim.
89 : Rúzs vagy szájfény? labello ;)
90 : Kérésre is írok verseket? talán, az illetőtől függ.
91 : Mikor legelőször láttam a Titanicot elsírtam magam? nem.
92 : Milyen színű pulcsi van rajtam? pólóban vagyok xD
93 : Milyen színű nadrág van rajtam? (miféle kérdés ez, alsóm színe nem kell? -.-" ) amúgy fekete
94 : Van a szobába növényem? igen, konkrétan egy szál rózsa (pillanatnyi helyzet)
95 : Kedvenc sorozatom? The Vampire Diaries. *-*  
96 : Hosszú vagy rövid hajam van? most épp a vállamig ér.  
97 : Ovis korom óta barátnőm ?öhhm, előkészítő ér? akkor Zsófi.
98 : Kiről van poszter a falamon? ki mondta hogy van? xd amúgy lovas képeim vannak..
99 : Ütöttem e már meg valakit? nem is egyszer ^^
100 : Könnyen zavarba lehet hozni? helyzetfüggő

2 megjegyzés: