2012. január 6., péntek

év eleji(?) bölcsesség...

Bocsi, hogy nem írtam blogot, de tiszta kavarodás az életem. fiúk (hátigen), lovaglás, suli, nevelem a szüleimet, ahogy ez lenni szokott. szóval lefoglalt a magánélet. pl. ma töriből tz-t írtunk, de no problem! a matek röpi és az angol szódoga már más tészta... nembaj. tudom, most valami baromi nagy okosságot is vártok, de most képtelem vagyok, mert még hippitáncot is kell gyakorolnom.. igen, hippi, mivel farsangon az osztály 60-as évek lesz.. értelmes társaság ugye? hát én élvezni fogom. nézőként.. mert én nem fogom megalázni magam ezzel.. :D szóval kivagyok. az a lényeg. mást nem tudok mesélni az életemről, ja annyit, hogy durrogtattunk szilveszterkor.. meg ittam egy literke gyerekpezsgőt semmi különös nemvolt csak jókedv. ;) meg egy kis kóla is lecsúszott... azóta gyűlik ez a feszültség amit most itt leadok nektek, bocsi...
puszipuszi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése