2012. január 29., vasárnap

bejegyzés címe: kérdőív.

Most nincs erőm semmi értelmes blogoláshoz, így most ez van. Bocsii.. (amúgy azt nem tudom, hogy miféle depressziós ember találta ezt ki, de most épp tetszik..)
Újra kezdeném az életem? Nagy örömmel.
Voltam-e már kórházban? Többször is.
Volt-e már balesetem? 1 volt, amikor eltörtem a kezem, és még egy amikor agyrázkódásom volt. Mind a kettő lovakhoz kapcsolódik.
Van olyan ember,akit utálok? Most komolyan soroljam fel?
Boldog vagyok? Igen. Nem. Igen. Közelről nem.
Szeretem a barátaimat? Ez hülye kérdés, akkor nem barátok lennének...
Lennék-e öngyilkos? Többé kevésbé bevállalnám, persze fájdalommentesen.
Egy ember akiben teljes mértékben megbízok? A volt barátom..
Tél vagy tavasz? Tavasz, thanks for birthday.
Hideg vagy meleg? Meleg
Szingli vagyok? Ezt a csak a barátom tudja.
Szemem színe? Barnaa.
Hajam színe? Szőke/Világosbarna váltakozás.
Kedvenc állatom? Paciii *-*
Melyik a kedvenc színem? Most? Fekete 4ever..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése