2011. augusztus 30., kedd

Szerepjáték

Gondolom, most egy jó kis suliszidó blogot várnátok tőlem. Nem ezt kapjátok, bocsánatáért esedezem. A szerepjáték. Igen. Rengeteg ilyen oldal van az interneten. Nem mondom, hogy baromság, de azért, szerintem fura. Minek egy másik élet (ráadásul egyes személyeknek milliónyi ilyen "életük" van), ha ott a sajátod. Tudom, vannak a szerepjátékok mellett is érvek.
1.: Egy kisvárosi csaj (vagy fiú, hogy őket se hagyjuk ki) unalmas életét éled, és izgalmasabbá akarod tenni. Édes istenem, akkor menj bungee-jumping-ozni! Az izgalom, és színtiszta adrenalin, és mégis önmagad vagy. (Igeen, akkor én miért is ülök itt a gépemnél, és itt véleményezek xD)
2. Misztikus lény lehetsz. Na és?! Ki akar vámpír lenni, aki folyton meg akarja ölni még a saját legjobb barátját, mert a vérére szomjazik (igeen, én is olvasom ezeket a szerepjátékokat, meg Alkonyatot :"D ).
3. Misztikus lények között élhetsz. Nem azok között élünk? A fiúk ufók, a tanárok boszorkányok, illetve vérszívók, a szülők meg sárkányok.... (már elnézést!) szóval. Gond megoldva.
Én ennyi érvet tudtam felsorakoztatni a szerepjátékok mellett, és válaszoltam rájuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése